Home » Referenser

Referenser

 

 

Mammor och barn efter träningen Jag tycker att MammaFit Stockholm är fantastisk! Det är underbart att vara utomhus och träna! Dels för att man själv får njuta av naturen och dels för att bebisarna verkar trivas så bra ute i den vackra miljön (ofta sover de ju lite bättre ;-)).

Linda är en mycket professionell tränare som inspirerar och bjuder på varierande träningspass. Det känns tryggt att hon är sjukgymnast och kan tipsa om bra övningar om man har problem med ngn viss muskel. Barnvagnsgympan ger mig mycket energi! Vissa gånger har jag släpat mig dit efter en tuff natt med mycket amning och varje gång har jag kommit därifrån pigg och glad! Jag kan verkligen rekommendera barnvagnsgympa!”!

Karin H

 

Otroligt bra och rolig träning! Genom MammaFit fick jag inte bara hjälp att komma i form efter min första graviditet. Träningen satte även guldkant på föräldraledigheten tack vare Lindas kreativa upplägg och alla härliga deltagare. Har verkligen kunnat se fram emot varje pass, vecka efter vecka.
Tusen tack Linda! 
Ingrid

 

Det bästa jag gjort sen jag födde barn. Linda hjälpte mig tillbaka till den formen jag var innan jag blev gravid, till och med bättre form! Superbra och rolig träning, extra skönt att tränautomhus. Har dessutom träffat nya härliga människor genom träningen. Ger mina allra bästa rekommendationer!

Maria

2016-05-10 10.27.04-2

Riktig bra och rolig träning! Suveränt att få vara ute, lära sig nya övningar varje gång och dessutom träna ihop med sitt barn, kan inte bli bättre! Oavsett om man är ny eller har kört ett tag så är träningen på rätt nivå. Om barnet är kinkigt så har man förståelse från alla andra så det för ingenting. Rekommendera detta starkt! Kul att träffa andra mammor också!

Jenny

 

Jag gick med 6 veckor efter min son föddes och redan efter en månads träning märkte jag en stor skillnad på min form. Jag var lite nervös i början att jag inte skulle orka med men eftersom träningen är anpassad till flera nivåer var det inga problem. Nu har jag tränat nästan ett år och jag känner mig stark och orkar busa och lyfta mina barn utan problem. Dessutom lärt känna en massa fina mammor och haft superkul. Det har varit det bästa på hela mamma-ledigheten.

Frida

 

Började träna 3 månader efter BF, efter 2 veckor sov bebisen skönt under hela passet (för det mesta). Det var underbart att “tvinga” sig ut efter en sömnlös natt, få frisk luft, träning, träffa andra mammor och få ny energi. Kan verkligen rekommenderas

Camilla

 

2015-06-17 10.10.37Det har varit helt fantastiskt roligt att träna med Mammafit. Det är verkligen bland det bästa jag gjort på min mammaledighet. Har njutit i fulla drag av att få ta i och börja känna mig stark igen, av att få vara utomhus, möta våren och träna med dig och träffa alla grymma mammor, hundar och barn. 🙂 Kommer verkligen att sakna det. Tur att jag kan vara med lite i augusti också! 🙂

Karolina

 

“Linda, tack för ett suveränt pass igår, jag har skön träningsvärk i rygg o axlar;) o så måste jag berätta- jag har varit ute o sprungit! 45 min nonstop, med ett leende på läpparna, sprang hem bara för jag inte visste hur sonen sov…6,3 km 🙂 känner mig unstoppable, maran nästa 😉 tack för att du förändrar mitt liv 😉 ses på tisdag”

Cecilia

 

2015-06-18 10.18.10“När jag kände mig redo att komma igång med träningen efter förlossningen började jag undersöka vilka möjligheter som fanns till träning tillsammans med barnet på dagtid. Mina kriterier var att träningen skulle ske nära hemmet, gärna utomhus och att jag kunde ta med mig min dotter. Jag blev glad när jag hittade MammaFit och ännu bättre kändes det efter första träningstillfället, det var precis det här som jag behövde!”

“Med hjälp av kroppsvikten samt enkla redskap, som exepelvis gummiband, får kroppen en ordentlig genomkörare. Linda är en fantastikt duktig tränare som varierar varje träningstillfälle med olika styrke och konditionsövningar. När hon ser att du orkar lite mer kräver hon också detta. Om ditt barn blir oroligt är Linda där och drar vagnen eller bär ditt barn så att du kan fortsätta träna. Efter 4 veckor med träning två gånger i veckan känner jag mig starkare och har fått bättre flås. Med Lindas förkärlek för utfall är min rumpa snart i bättre form än någonsin!”

Sandra

 

“Jag tycker att det varit en väldigt bra allround träning! För min del så är jag duktig på att träna konditionen men inte styrkan, vilket jag tycker man får genom Lindas pass på ett roligt, varierande men samtidigt väldigt jobbigt och givande vis. Jag gillar stationsträning skarpt och det känns bra att träna med andra mer eller mindre nyblivna mammor så att man kan ta det lite i sitt egna tempo. Dessutom blir jag inte lika stressad då av att mitt barn kan gnälla i och med att alla har barn samt att Linda kan ta honom under tiden också. Har  även varit en väldigt skön och lätt stämning, jätteroligt helt enkelt!”

“Som gammal lagspelare uppskattar jag att köra ganska hård träning i grupp så att man sporrar varandra. Jag gillar framförallt när vi blandar stationsträning och konditionsträning och löpningarna i backen är jobbiga men givande!!”

“Dess utom så är Linda väldigt trevlig och rar, och det gör det hela ännu trevligare också såklart”!

Julia

 

“Min upplevelse är ett stort engagemang från Lindas sida. Hun har vid varje träningstillfälle presenterat genomtänkta och varierande övningar. Något som jag uppskattat mycket är att det alltid funnits alternativa övningar med olika svårighetsgrad. Hun har även givit var och en av oss personlig feed back. Sist men inte minst så har Linda valt träningsmiljön med omsorg”!

Carro